Bármennyire is hasznosak szerveztünk számára a vitaminok és ásványi anyagok, mégsem szabad ezeket ész nélkül fogyasztani. Több vitamin esetén kimutatták már, hogy ha hosszú távon túl sokat szedünk belőle, akkor számos mellékhatással szembesülhetünk. Utánajártunk, hogy hol van az a határ, amit érdemes betartani, hogy ezek a jótékony tápanyagok továbbra is az egészségünket szolgálják. Részletek a cikkben!
Bizonyára sokaknak ismerős az a kellemes érzés, amit egy jó könyv olvasása tud nyújtani, amikor kikapcsolunk a hétköznapokból, és elutazunk kedvenc könyvünk hőseivel egy másik világba. Amikor megáll nekünk az idő, és nem létezik más csak mi és a könyvünk.
Sokan talán elsőre úgy gondolják, hogy a candida egy tipikusan női betegség, mivel az egyik gyakori tünete hasonlít más gombás fertőzések tünetére, ami nők esetén a hüvelyi fertőzések formájában derül ki. Ám ez csak egy a rengeteg más tünete közül, amik lehetnek fáradékonyság, idegrendszeri tünetek, hangulatingadozások, emésztési problémák, prosztata- vagy petefészek gyulladások, izomfájdalom, görcs, alvás problémák és még nagyon sok minden más.
Szerencsére egyre több szülő figyel oda tudatosan arra, hogy gyermekei hozzájussanak a számukra megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyagokhoz. Mindenki tisztában van már azzal is, hogy a vitaminok és ásványi anyagok elsődleges forrásai a friss zöldségek, gyümölcsök, a jó minőségű és megfelelő módon elkészített húsok, a gabonák valamint a tejtermékek. De miből mennyire van szüksége a gyerekeknek? Letölthető táblázat a cikk végén!
Ez úgy hangzik, mint egy jó kis vicc. Pl. Mi a különbség a gordonka és a trójai faló között? - Nem sok. Mind a kettő csel-ló!!! A pre- és a probiotikumok között azért nem ennyire egyszerű megtalálni a különbséget annak, aki nem jártas a témában. Mai cikkünkben azonban lerántjuk a leplet erről a két, szervezetünk számára nagyon hasznos dologról.

5 tipp a csontritkulás, és az időskori csonttörések ellen

Szerző     Egészségtippek      0 hozzászólás  megtekintés (152)
A csontritkulás sajnos egy meglehetősen alattomos betegség, mivel nincsenek kifejezetten tünetei, amik utalhatnak a betegség kezdeti fázisára. Legtöbbször csak akkor derül ki, hogy érintettek vagyunk, amikor már baj van. Ez a hivatalos nevén, oszteoporózisnak hívott betegség a csonttömeg, a csontsűrűség csökkenését jelenti, a csontjaink elkezdenek ritkulni, ezáltal gyengülni.

A szabadgyök barát vagy ellenség?

Szerző     Érdekességek      0 hozzászólás  megtekintés (280)
Mielőtt nekiültem volna megírni ezt a cikket, szent meggyőződésem volt, hogy a szabadgyök az bizony valami nagyon gonosz dolog. De meglepetésemre, mint oly sok minden más az életben, bizony ez sem fekete vagy fehér. A szabadgyök sem egy megátalkodott, rosszindulatú valami. Olvassatok tovább kedves olvasók és ti is megtudhatjátok az igazságot a szabadgyökökről.

Hogyan együk magunkat okosra?

Szerző     Kutatások, statisztikák      0 hozzászólás  megtekintés (331)
Meglepő, de biztosan nem véletlen, hogy a Google kereső az „egészséges agyműködés” keresésre az első 4 találatában mindenhol megemlíti a halakból származó omega-3 zsírsavak fogyasztásának hasznosságát. Nézzük, hogyan "okosít" az omega-3 és hogy mit fogyasszunk még agyműködésünk fokozása érdekében!
1 - 8 összesen 105 (Oldal: 1)