2017. májusában, csaknem két évvel az legutóbbi ráncfelvarrás után ismét új külsőt és belsőt kapott az Omega3wellness.hu. Ebben a cikkben minden újdonságot bemutatunk, hogy semmi ne okozhasson problémát a regisztráció, belépés, vásárlás, kuponbeváltás során.

Az új oldal indulásával együtt megváltoztak Általános Szerződési Feltételeink, ezt ITT tudod elolvasni.

NYITÓLAP
REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS
FIÓKOM
VÁSÁRLÁS
Hűségpont gyűjtés
GARANCIA
MOBIL

A nyitólapon rögtön a fejlécben elég nagy változást tapasztalhattok, ugyanis megváltozott a logónk.

A menürendszeren nem sokat változtattunk, így az a megszokott módon működik.

A felső menüben továbbra is megtalálod a vevői véleményeket, referencia pontjaink listáját, a blogot és a webáruházat, újdonságképp bekerült az üzenetküldés menüpont, amin keresztül e-mailben kapcsolatba tudsz lépni velünk.

Az alsó menüsorban pedig termékeinket találod életkor és probléma szerinti bontásban.

A felső menüsor jobb oldalán található nagyító ikonra kattintva tudsz keresni az oldalon, ez a lehetőség minden aloldalon (blog, webáruház, stb.) elérhető. 

A bal oldali információs sáv kikerült a nyitólapról, azokat az információkat, amik eddig itt voltak elérhetők, bekerültek a termékleírásokba, ezen túl ott találod őket. 

A lábléc tartalma kibővült, mostantól mindent megtalálhatsz itt, amire szükséged lehet az oldal használatához.

Az oldal használatával kapcsolatos információk mellett, a jobb oldali menüsávban az webshop működéséhez kapcsolódó dokumentumok találhatók, melyek keretet adnak az áruházon keresztül való online kereskedésnek (ÁSZF), védik az eladót és a vásárlót egyaránt (Adatvédelmi tájékoztató, Elállási jogi nyilatkozat, Kellék- és termékszavatossági tájékoztató).


Regisztráció

Az oldalon való vásárlás nem kötött regisztrációhoz, ennek ellenére megéri felhasználói fiókot létrehozni, ugyanis regisztrált vásárlóinkat elsőként értesítjük akcióinkról, időről időre személyre szabott ajánlatokkal, kedvezményekkel lepjük meg őket, sőt regisztrációjukkal automatikusan bekerülnek pontgyűjtő hűségprogramunkba, így vásárlásaikkal következő rendeléskor felhasználható kuponokat szerezhetnek (részletek később).

A weboldalra való regisztrációnak 3 módja van.

1. E-mail címmel való regisztráció

Amennyiben e-mail címmel óhajtasz regisztrálni, a jobb felső sarokban található Belépés gombra kattintva add meg e-mail címedet, majd kattints a Tovább gombra. Ezt követően meg kell adnod néhány kötelező adatot (név, lakcím, elérhetőségek), melyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy rendelésedről kiállíthassuk a számlát és a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. (A telefonszám beírásánál ügyelj rá, hogy az előírt formátumban add azt meg!)

Ha ezek megvannak, kattints a Regisztráció gombra, ekkor a rendszer beléptet a fiókodba. Ezzel egyidejűleg e-mailben elküldjük fiókod adatait.

2. Google fiókkal való regisztráció

Ha Google fiókkal szeretnél regisztrálni az oldalra, kattint a jobb felső sarokban található Belépésre, majd a piros színű Regisztráció/Belépés Google fiókkal gombra.

Ezt követően meg kell adnod a Google fiókodhoz (Gmail) tartozó e-mail címet és jelszót. (Ha már be vagy jelentkezve a böngészőben, ez a lépés kimarad). Előfordulhat, hogy a következő lépésben jóvá kell hagynod, hogy weboldalunk hozzáférjen bizonyos adataidhoz, mint az e-mail címed és teljes neved, amik szükségese a regisztrációhoz. Ha erre engedélyt adtál, a rendszer beléptet a felhasználói fiókodba, a regisztrációd élesedett.

Első vásárlásodkor annyi lesz a teendőd, hogy megadod címedet és telefonszámodat, amit a rendszer ezt követően elment fiókodba, hogy legközelebb ne kelljen újra beírnod. (Tipp: a megadott címet nevezd el, [pl. otthon, munkahely, stb.], így ha később több címet veszel fel, egyszerűen ki tudod választani, hova szeretnél rendelni.)

A továbbiakban ugyanígy, a piros Regisztráció/belépés Google fiókkal gombra kattintva tudsz belépni az oldalra.

3. Facebook fiókkal való regisztráció

A Facebook fiókkal való regisztráció nagyon hasonlít a Google fiókkal valóhoz. Szintén a Belépés gombra kattintva indíthatod el a folyamatot, utána pedig kattints a kék színű Regisztráció/belépés Facebook fiókkal gombra. Ezt követően add meg a Facebook fiókodhoz tartozó felhasználóneved és jelszavadat, majd kattints a Bejelentkezés gombra. Ekkor a rendszer beléptet a felhasználói fiókodba.

Első vásárlásodkor annyi lesz a teendőd, hogy megadod címedet és telefonszámodat, amit a rendszer ezt követően elment fiókodba, hogy legközelebb ne kelljen újra beírnod. (Tipp: a megadott címet nevezd el, [pl. otthon, munkahely, stb.], így ha később több címet veszel fel, egyszerűen ki tudod választani, hova szeretnél rendelni.)

A továbbiakban ugyanígy, a kék Regisztráció/belépés Facebook fiókkal gombra kattintva tudsz belépni az oldalra.

Belépés

Már regisztrált vásárlók e-mail címük és jelszavuk megadásával, illetve Facebook fiókjukkal vagy Google fiókjukkal tudnak belépni az oldalra.

Belépést követően a Fiókom gombra kattintva érsz el minden személyes adatot, korábbi rendelést, személyre szabott kupont és a hűségpontjaidat (erről később).


A Rendelési előzmény és részletek menüpont alatt láthatod az összes korábbi rendelésed adatait. Itt meg tudod nézni a rendelések státuszát, és minden egyéb paraméterét. Ugyaninnen újra is tudod rendelni bármelyik korábbi megrendelésedet. (Ha mindig ugyanazt szoktad rendelni, ez hasznos funkció lesz számodra!)

Az Újrarendelés gombra kattintva a kosaradba kerül minden termék, amit korábban rendeltél, és már csak be kell küldened új megrendelésedet.

A Számlahelyesbítőim fül alatt találsz minden olyan számlahelyesbítőt, aminél valamilyen okból korrigálásra volt szükség.

A Címeim menüpont alatt látod elmentett címeidet, és itt tudsz felvenni új címet is.

A Személyes információk alatt találod személyes adataidat, itt tudod módosítani jelszavadat, e-mai címedet.

A Kuponjaim menüpont alatt azokat a kuponokat találod, amiket személyre szabottan neked hoztunk létre, vagy minden regisztrált felhasználónk számára elérhető. Ettől függetlenül továbbra is lesznek speciális, személyre szabott kuponjaink, amiket e-mailben küldünk ki, így érdemes elolvasnod hírleveleinket. (Hogy biztosan megkapd a leveleket, leveleződben add hozzá az Omega3wellness-t a biztonságos feladók listájához!)

A Figyelmeztetéseim menüpont alatt azok a termékek jelennek meg, melyekről átmeneti készlethiány alatt értesítést kértél.

A Hűségpontjaim menüpont alatt tudod követni a vásárlásaiddal gyűjtött hűségpontokat. Itt meg tudod nézni, melyik rendelésedért hány pontot kaptál, illetve hogy ezek milyen státuszban vannak.  A hűségpontokról ezen az oldalon a Hűségpont fül alatt, illetve a láblécben a Hűségpontok gyűjtése sorra kattintva olvashatsz bővebben.


A megrendelés menete nem változott, a termékeket 1 kattintással a kosaradba tudod helyezni a nyitólapon, a termékleírások oldalán illetve a webáruházban is. Miután egy terméket a kosárba helyeztél, felugrik egy információs ablak, ami megmutatja, jelenleg mi minden található a kosaradban, illetve melyek azok a termékek, amik népszerűek azok körében, akik az általad kosárba tett árukat megvásárolták. Ha tovább vásárolnál még, kattints a Vásárlás gombra, ha viszont fizetnél, akkor a Rendeld meg most gombra.

A kosárban a megvásárolni kívánt termékek alatt találod a kuponbeváltást. Amennyiben van kuponod, írd be a kódot és kattints az OK gombra. Ekkor a kedvezmény mértéke meg fog jelenni a termékek alatt és kosarad végösszege is meg fog változni.

Amennyiben vannak felhasználható hűségpontjaid, lejjebb görgetve kuponra válthatod azokat. Akkor az így generált kód a kuponbeváltás rublikája alatt jelenik meg. Másold be a kódot a mezőbe, kattints az OK gombra, és a kedvezmény mértékét levonjuk vásárlásod végösszegéből. A hűségpontokról ezen az oldalon a Hűségpont fül alatt, illetve a láblécben a Hűségpontok gyűjtése sorra kattintva olvashatsz bővebben. A hűségpontok nem válthatók be és nem gyűjthetők regisztráció nélküli rendeléskor.

Ezt követően megadhatod a szállítási és a kézbesítési címet. Ha ezeket már korábban beállítottad, ezeket automatikusan kitöltjük neked. Ha új címet szeretnél regisztrálni, itt azt is megteheted.

A megrendeléseket továbbra is a Sprinter Futárszolgálat szállítja ki a megadott címre, vagy a kiválasztott Pick Pack Pontra.

A Pick Pack Pont kiszállítás díja 599 Ft, de 7.000 Ft felett ingyenes.

A házhoz szállítás díja 990 Ft, de 12.500 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

Ahhoz, hogy kiválaszthasd a fizetési módot, el kell fogadnod felhasználási feltételeinket.

A fizetési módoknál a banki előreutalás, az utánvétes fizetés és a Barion fizetés mellett választhatsz már Simple vagy PayPal fizetést is.

A sikeres rendelésről e-mailben értesítünk, csakúgy, mint rendelésed későbbi státuszairól.


Hogy megháláljuk vásárlóink belénk vetett bizalmát és lojalitását, minden regisztrált fiókból leadott rendelésért cserébe hűségpontokat írunk jóvá vevőink fiókjában.

Azt, hogy melyik termék megvásárlásáért mennyi hűségpont íródik jóvá a vásárló fiókjában, a termék képe mellett látható.

Minden elköltött 100 Forintért 1 hűségpontot írunk jóvá vásárlóinknak, de érdemes figyelni, mert ezt ideiglenes akcióink keretein belül 1-1 terméknél többszörösére is növelhetjük. Erről vásárlóinkat e-mailben tájékoztatjuk.

A rendelésekkel gyűjtött pontok csak akkor jelennek meg fiókodban, ha a rendelésedet sikeresen átvetted és kiegyenlítetted.

Azt, hogy mennyi felhasználható pontod van aktuálisan, a Hűségpontjaim menüpont alatt tudod követni. Itt meg tudod nézni, melyik rendelésedért hány pontot kaptál, illetve hogy ezek milyen státuszúak. A pontoknak összesen 4 féle státusza lehet, mégpedig:

Érvényesítésre vár – azok a pontok kapják meg ezt a státuszt, amiket olyan rendelésért kaptál, ami még nincs kiszállítva/átvéve és kiegyenlítve. Ahogy a csomag nálad van és ki is fizetted azt, ez a státusz átáll elérhetőre.

Elérhető – minden olyan rendelésedért járó pont, amit már átvettél és kifizettél ezt a státuszt kapja. Ezeket a pontokat pénzre tudod váltani, ami levonásra kerül a rendelésed végösszegéből.

Már átkonvertálva – azok a pontok kapják meg ezt a státuszt, amiket már kuponná alakítottál. A pontokból kreált kuponjaidat a lista alatt láthatod.

Mellőzött – ezt a státuszt azok a kuponok kapják, melyek olyan rendelés során íródtak jóvá, amik később törlésre kerültek.

Beváltáskor minden pont 1 Forintot ér, ezek rögtön a következő vásárláskor is beválthatók, de gyűjthetők is. Csak az Elérhető státuszú pontok válthatók kuponra.

A pontok beváltása

Pontjaidat a fiókodban a Hűségpontjaim menüpont alatt és a vásárlásod során is beválthatod.

1. Ha a pontokat a fiókodban szeretnéd beváltani, kattints a Hűségpontjaim menüpontra, itt pedig az Alakítsd a pontjaimat Kuponná gombra.

Ezt követően az új kuponod megjelenik a gomb helyén, a fiókodban a Kuponjaim menüpont alatt, illetve következő vásárlásodkor a Kosárban a kuponbeváltás rublikája alatt is. Az így létrehozott kuponok 1 évig érvényesek, ezalatt az idő alatt tudod őket felhasználni a Kosárban.

2. Ha a kuponjaidat a rendelés során szeretnéd beváltani, első lépésként tedd a megvásárolni kívánt termékeket a kosaradba. Ekkor a Kosár gombra kattintva a kiválasztott termékek alatti Ajánlott termékek blokk után találod a Váltsd kedvezményre a pontjaimat gombot. Ha erre kattintasz, az újonnan létrehozott kuponod megjelenik kosárrészletező alatti Kuponkód mező alatt. Kattints a kódra, ekkor a rendszer automatikusan bemásolja azt a helyére, majd kattints az OK gombra és máris újra kalkuláljuk kosarad végösszegét.

Amennyiben több, hűségpontokból generált kuponod van, ezeket akár egyszerre is beválthatod, sőt amennyiben rendelkezel kedvezménykuponnal (hírlevélben szoktunk erről tájékoztatni), a hűségkuponok mellett azt is felhasználhatod rendelésednél.

A hűségpontok nem válthatók be és nem gyűjthetők regisztráció nélküli rendeléskor.


Boldoggá és büszkévé tesz minket, hogy évek óta rendszeresen érkeznek a pozitív visszajelzések felénk készítményeinkkel, azok hatásaival kapcsolatban.

Termékeink kiemelkedő hatékonyságuknak és magas minőségüknek köszönhetően több ezer vásárló problémáin segítettek már, közülük többszázan meg is írták tapasztalataikat.

Sokan vannak azonban, akik a piacon található széles választék miatt nem tudnak dönteni, vagy egy korábbi csalódás miatt nem bíznak bizonyos természetes megoldásokban. Hogy számukra megkönnyítsük a döntést, 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk az Eskimo halolajakra, az Allimax fokhagyma kapszulára és a Mivitotal Plus multivitaminra!

A garancia érvényesítésének feltételei a Pénzvisszafizetési Garancia Szabályzatban olvashatók.

A weboldallal együtt megújult mobiltelefonra optimalizált oldalunk is, ami sokkal átláthatóbb és könnyebben használható, mint korábbi mobiloldalunk.

A mobiloldalt, az asztalihoz hasonlóan a www.omega3wellness.hu címen éred telefonod böngészőjében.

A telefonos oldal eltér az asztalitól. A nyitólapon a felső menüsort a MENÜ lenyitásával éred el, az alsó menüsor elemeit pedig emellett találod (Felnőtteknek, Gyerekeknek, Babáknak, Problémákra).

A webshopba a logó alatti, piros színű WEBÁRUHÁZ gombra kattintva tudsz belépni, a termékeket a megszokott módon 1 kattintással a kosaradba tudod helyezni.

A regisztráció, vásárlás, kuponbeváltás, böngészés menete ugyanúgy működik, mint az asztali nézetben.

A terméket kosárba helyezve megjelenik egy visszaigazoló ablak, ahonnan továbbnavigálhatsz a kosaradba. 

Ha rendelkezel kedvezménykuponnal, azt a mobilnézetben szintén a kosárban tudod beváltani.

A keresősáv ugyanúgy működik mobilnézetben is, mint asztali gépen. Termékeket, blogbejegyzéseket, cikkeket is tudsz keresni itt.