Általános szerződési feltételek - ÁSZF
OMEGA3WELLNESS WEBÁRUHÁZ
Felhasználási feltételek
(2021. szeptember)
A www.omega3wellness.hu internetes áruházára vonatkozó felhasználási feltételeket találja ezen az oldalon.
Örömmel üdvözöljük az Omega3wellness Webáruház vásárlói között. Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené az alábbiakat szíveskedjen alaposan átolvasni.
Az eladó adatai
VitaWellness Kft.
Cím: 1138 Budapest, Párkány utca 6/b. 1/4.
Cégjegyzékszám: 01-09-200483
Adószám: 25114643-2-41
Ügyfélszolgálat elérhetősége: +36-20-973-3285, e-mail: ugyfelszolgalat@o3w.hu
Vevőszolgálati kapcsolattartó: Kocsis Dóra
1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK
1. Az Omega3wellness Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton történik, Interneten keresztül a http://www.omega3wellness.hu/ webcímen. Amennyiben a keresett termék nem található meg Internetes áruházunkban, úgy e-mailen, telefonon érdeklődhet, illetve rendelését is leadhatja.
2. Az Omega3wellness Webáruházban mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, és a rendeléssel egyidejűleg elfogadja jelen üzletszabályzatot, és magára nézve azt kötelező jellegűnek ismer el.
2. REGISZTRÁCIÓ (a regisztrációról bővebben)
1. Az Omega3wellness webáruház bármely szolgáltatásában korábban már regisztrált felhasználók ugyanazzal az azonosítóval vásárolhatnak, mint amit ott megadtak. Regisztráció ebben az esetben nem szükséges.
2. Amennyiben a vásárló az Omega3wellness webáruház egyetlen szolgáltatásában sincs regisztrálva, de szeretne felhasználói fiókot, amivel részt vehet a webáruház törzsvásárlói programjában, személyes adatai pontos megadásával ki kell töltenie a regisztrációs űrlapot.
3. A vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott személyes, számlázási vagy szállítási adatokból eredő késedelemért, illetve egyéb problémákért a Vitawellness Kft-t semmilyen felelősség nem terheli. A számla módosítására utólagosan nincs lehetőség.
4. Bármelyik jelentkezési lapot, amelyik téves vagy nem valós adatot tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és a VitaWellness Kft. semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésért. Az ebből eredő kár megtérítését azonban követelheti a hibás adatot megadó vásárlótól.
3. A BEMUTATOTT TERMÉKEK
1. A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen.
2. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is.
4. GARANCIA, SZAVATOSSÁG
1. Az eladó az általa eladott árukra terméktípusoktól függően, eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. A vevő hibás teljesítés esetén haladéktalanul jelezze (e-mail, telefon) a hibát, a hiba felismerése után és közölje szavatossági igényét.
2. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben foglaltak az irányadóak.
3. Az egyes termékekre vonatkozó szavatossági és jótállási feltételek tekintetében speciális rendelkezések találhatóak az egyes termékcsoportokra vonatkozó rendelkezések között, illetve az egyes termékek mellett.
4. Az Omega3wellness Webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre.
5. Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben javítja, illetve cseréli ki, ha annak hibája bizonyítottan az eladó hibájából ered.
6. Az Omega3wellness Webáruház 2017.06.01-től 100% termékgaranciát vállal az Pénzvisszafizetés Garancia Szabályzat szerint.
5. RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS (a rendelésről bővebben)
1. A Omega3wellness Webáruházban történt rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy megismerte és elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével, a termék jellemzőivel és árával.
2. A webáruház termékeinek megtekintéséhez, böngészéséhez regisztráció nem szükséges. A webáruház böngészése közben kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, ahonnan azok azonnal megrendelhetők.
Érvényes webáruház megrendelés leadásához nem feltétlenül van szükség regisztrációra, de rendelést csak az e-mail cím, család- és keresztnév, pontos szállítási és számlázási cím megadásával lehet leadni. Ezt a kosárból tovább lépve teheti meg a Felhasználó.
A Felhasználónak a böngészés során van lehetősége az áruház termékei közt választania. Minden egyes terméket kép és rövid leírás mutat be, valamint megjelenik annak eladási ára.
A „Kosárba” ikonra való kattintással a kiválasztott termék/termékek a virtuális vásárlói kosárba kerül/ kerülnek, és megjelenik a kosár aktuális tartalma. Itt a mennyiség bármikor módosítható vagy a kosárba helyezett termék törölhető.
A kosárban összegezve látható a belehelyezett termékek listaára, az esetleges kedvezmények mértéke is. A kosarat elhagyva a kiválasztott termékek benne maradnak, a vásárlás folytatható. A kosár tartalma folyamatosan nyomon követhető és bármikor módosítható, törölhető.
Ha a böngészést a Felhasználó befejezte, akkor a Kosárra kattintva láthatja a teljes megrendelést a hozzátartozó szállítási költséggel. Amennyiben a Vásárló rendelkezik kedvezménykuponnal, a Kosárban tudja azt érvényesíteni a fizetés megkezdése előtt. Vásárló 2 féle szállítás költség közül választhat: házhoz szállítás, GLS Csomagpont átvétel.
A szállítási mód kiválasztása után az alábbi fizetési módok közül választhat a Vásárló: Simple online fizetés, PayPal fizetés, Banki előreutalás, Fizetés utánvéttel.
Ha Vásárló már nem kíván módosítani a rendelésén, a „Megrendelem” gombra kattintva küldheti be megrendelését, melyet e-mail-ben azonnal visszaigazolunk. Ha a visszaigazolás nem érkezik meg a rendelés leadását követő 24 órán belül, a Vásárlónak lehetősége van webáruház ügyfélszolgálatán felvilágosítást kérnie az ugyfelszolgalat@o3w.hu címre küldött levél útján, vagy telefonon munkanapokon 8:00-16:00 között a +36-20-973-3285 telefonszámon.
3. Az Omega3wellness Webáruházban történt vásárlást követően a vásárló a szállítással kapcsolatos lehetőségek (Fizetés, szállítás menüpont) közül a rendelés leadása során választja ki a számára megfelelőt. A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a vásárló az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a VitaWellness Kft. felelősséget nem vállal.
4. A VitaWellness Kft. a csomagokat utánvét esetén a rendelés beérkezésétől számított 1 munkanapon belül, egyéb fizetési mód esetén az összeg beérkezésétől számított 1 munkanapon belül átadja a futárszolgálatnak.
5. Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani.
6. Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.
7. Amennyiben egy vásárló a megrendelt terméket GLS Csomagpontra való vagy házhoz szállítás esetén nem veszi át, az visszaérkezik a feladó részére.
8. Amennyiben Vevő előre utalásos fizetési módot választott, és a megrendelés leadásától számított 8 napon belül nem rendezi azt, úgy megrendelése automatikusan törlésre kerül.
6. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
1. A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőző 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét írásban jelezheti e-mailben a VitaWellness Kft. ügyfélszolgálatán. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.
2. A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerint Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
3. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
4. Az elállásra illetve a szerződés felmondására vonatkozó részletes szabályokat megtalálja az elállási/felmondási jogra vonatkozó tájékoztatónkból.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése értelmében nem gyakorolhatja elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Amennyiben még nem kezdte meg ezen, a kivételszabály alá tartozó termékek használatát, elfogyasztását, tehát a terméket közvetlenül védő csomagolást még nem bontotta fel, elállási jogát az általános szabályok szerint gyakorolhatja.
7. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
1. Az Omega3wellness Webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
2. A VitaWellness Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az Omega3wellness Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely levél - függetlenül attól hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.
- Bármely szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.
3. A VitaWellness Kft. nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami az Omega3wellness Webáruházhoz való csatlakozás miatt a vásárlónál következett be.
4. A résztvevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
5. Egyedül a vásárló felelős az Omega3wellness Webáruházhoz való kapcsolódásáért és az Omega3wellness Webáruházban való vásárlásért.
6. A VitaWellness Kft. nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az ő érdekkörében merül fel.
7. A VitaWellness Kft. bármikor szabadon megváltoztathat bármilyen árat, határidőt. A változás az Omega3wellness Webáruházban történt megjelenés időpontjától lép hatályba.
8. A VitaWellness Kft. bármikor szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait és / vagy az Omega3wellness Webáruházat, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét. VitaWellness Kft. nem vonható felelősségre, ha így tesz.
9. Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor a módosítás online megtalálható az Omega3wellness Webáruházban. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.
10. Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a VitaWellness Kft. szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult kifogást emelni a döntés ellen és kártérítést követelni.
11. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához minden, rá vonatkozó adatot a valóságnak megfelelően rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására. Ezen adatok helyességéért VitaWellness Kft. felelősséget nem vállal.
8. PANASZKEZELÉS MÓDJA
1. A Megrendelők részéről érkező esetleges panaszok ügyintézésére elektronikus úton, az ugyfelszolgalat@o3w.hu e-mail címre megküldött bejelentéssel van lehetőség. A levélhez kérjük fényképet csatolni a sérült/hibás termékről.
Sérült termék esetén Megrendelő köteles a panaszt a kézhezvételtől számított maximum 2 munkanapon belül jelenteni VitaWellness Kft részére.
3. Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és legfeljebb 30 napon belül megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.
9. SZEMÉLYES ADATOK
1. A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden vásárlónak joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely vagy akár az összes általa megadott információt, adatot.
2. A VitaWellness Kft. a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja. Az alvállalkozók a VitaWellness Kft. által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
3. Külön rendelkezés hiányában a VitaWellness Kft. a regisztrációnál megadott e-mail címen a későbbiekben tájékoztat akcióiról és újdonságairól.
4. Cookie kezelés:
A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.
5. A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küldünk a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz.
Alkalmazott cookie-k:
- Analitika, követés cookie
- Webhelyen keresztüli követés
- Bejelentkezési, felhasználó azonosító session cookie
10. VEGYES RENDELKEZÉSEK
1. A VitaWellness Kft. nem alkalmaz a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexet.
2. A Jelen szerződésből fakadó jogvitákkal kapcsolatban a vásárló jogosult a Pest Vármegyei Békéltető Testülethez fordulni (címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.; Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81.; Telefon: 06-1-269-0703; Fax: 06-1-269-0703)