Weboldalunk használatával jóváhagyjod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

Mely országokba szállít a webáruház?

Kizárólag Magyarország területén szállítunk.
 

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

Fiók létrehozásához, kattints az oldal jobb felső sarkában található „Belépés” lehetőségre, majd a „Hozz létre saját fiókot” gombra kattintva tudod elindítani a regisztrációt.
 

Milyen előnyökkel jár, ha saját fiókom van a weboldalon?

A rendszer elmenti a címadataidat, továbbá hűségpontokat gyűjthetsz vásárlásaid alkalmával, melyek később beválthatók.
 

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Kattints a „Bejelentkezés/Regisztráció” gombra, válaszd ki a „Elfelejtett a jelszó” lehetőséget, majd írd be a regisztrációkor megadott e-mail címed. Erre az e-mail címre kiküldjük ideiglenes jelszavadat, amivel be tudsz jelentkezni. Kérjük, hogy a fiók biztonsága érdekében ezt a jelszót az első belépéskor változtasd meg!
 

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

A rendelés leadásához nem szükséges regisztrálni, de fontos tudni, hogy a rendelések után járó hűségpontokat kizárólag a rendszerünkben regisztrált és bejelentkezett vásárlóinknak tudjuk jóváírni.

Regisztráció helyett közösségi fiókkal (Facebook, Google) is be tudsz jelentkezni.
 

Hogyan tudok a webáruházban megrendelést leadni?

  • Kattints a „Termékeink” menüpontra és válassz ki egy tetszőleges termék kategóriát, majd a megvásárolni kívánt terméket. Kattints a "Kosárba" gombra.  (Vagy a weboldal tetején található keresőt használva is könnyen megtalálhatod a keresett terméket.)
  • A "Tovább válogatok" gombra kattintva további termékeket tehetsz a kosaradba.
  • A "Tovább a kosárhoz", majd a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva pedig befejezheted a vásárlást.
  • A regisztráció nem kötelező, van lehetőség vendégként való vásárlásra is. 
  • Vendégként való vásárlás esetében add meg személyes és számlázási adataidat, válaszd ki az átvétel módját, válassz fizetési módot.
  • Ha már regisztráltál webshopunkon, kattints a "Bejelentkezés" gombra, majd add meg email címed és jelszavad. Ezután a rendszer automatikusan kitölti korábban megadott adataiddal az űrlapot. Kérlek, ellenőrizd le adataid, válassz szállítási, majd válassz fizetési módot.
  • A "Megrendelem” gomb megnyomása előtt el kell fogadni az Általános szerződési feltételeket és az Adatvédelmi szabályzatban leírtakat.
  • A beérkezett rendelésről automatikusan küldünk egy e-mailt. Ez azt hivatott jelezni, hogy rendelése beérkezett a rendszerünkbe. Amennyiben ezt a visszaigazoló e-mailt nem kapod meg pár órán belül, nézd meg a Spam/Levélszemét mappát és a Promóciók mappát, mert ezek a levelek néha ezekbe a mappákba érkeznek (Ha itt megtalálod a visszaigazolást, fontos, hogy helyezd át az elsődleges mappádba (Beérkezett levelek), hogy a további értesítések már ide érkezzenek!), vagy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@o3w.hu e-mail címen vagy a 0620 973 3285 telefonszámon. 
     

Újra tudom rendelni a korábbi megrendelésemet?

Igen. Ehhez jelentkezz be a fiókodba, majd kattint s „Korábbi rendelések” menüpontra. Válaszd ki, melyik rendelésedet szeretnéd újrarendelni, és kattints az „Újra megrendelem” gombra.

Ezután a rendszer betölti a korábbi kosaradat, ahol van lehetőséged módosítani a megrendelésen (pl. mennyiség változtatás, termék hozzáadása/törlése).

Ha minden módosítást elvégeztél, kattints a „Tovább a pénztárba” gombra és fezed be a megrendelést.
 

Hol látom, mennyi hűségpontom van?

A fiókodban folyamatosan látod, hogy aktuálisan mennyi hűségponttal rendelkezel, illetve meg tudod nézni, hogy mennyit gyűjtöttél és használtál el. Az egyenleg megtekintéséhez jelentkezz be fiókodba, és görgess az oldal aljára, ahol táblázatos formában meg tudod tekinteni a hűségpontjaidat.
 

Hogy tudok hűségpontot beváltani?

Pontjaidat a pénztárnál tudod beváltani. A kosárban kattints a "Tovább a pénztárba" gombra. Ha rendelkezel érvényes hűségpontokkal, akkor meg fog jelenni a "Hűségpont megadása" mező. Ide írd be, hány pontot szeretnél felhasználni, és kattints a "Beváltás" gombra. Ekkor a végösszegből automatikusan levonásra kerül a kedvezmény.
 

Hogyan tudok egészségpénztár terhére vásárolni?

A számlázási követelmények egészségpénztáranként eltérőek lehetnek, ezért minden esetben tájékozódj az adott intézmény weboldalán/ügyfélszolgálatán. Amennyiben a számla a vevő által megadott adatokkal, de nem az egészségpénztár kívánalmai szerint kerül kiállításra, úgy azért Sagitario Health Zrt. nem vállal felelősséget, a számlát módosítani ilyen esetben már nem tudjuk.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet

  • bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay),
  • banki átutalással
  • utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.
     

Hogyan működik a bankkártyás fizetés? (SimplePay)

A bankkártyás fizetési mód választásával a kifizetést szerződött partnerünk, az OTP Mobil Szolgáltató Kft. virtuális POS szolgáltatásának igénybevételével tudod kezdeményezni. A "Megrendelem" gomb megnyomása után a SimplePay fizetőoldalára irányítunk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal.

A Simple alkalmazás bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyákat elfogadja.

A fizetés a bankkártyaszám, a kártya lejárati dátuma, valamint a kártya hátoldalán található 3 jegyű ellenőrző kód megadásával és a "Fizetés" gomb megnyomásával történik.

Sikeres tranzakció után webáruházunk rögzíti rendelésed, és erről a megadott e-mail címen értesítünk. Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció valamilyen oknál fogva meghiúsul, arról és annak részletes tranzakciós adatairól a weboldalon tájékoztatunk.

Sikertelen fizetési tranzakció esetén - amíg ki nem lépsz az aktuális ablakból - lehetőséged van újra próbálkozni (ellenőrizd, hogy nem gépeltél-e félre egy számot, hogy bankszámládon van-e elég rendelkezésre álló összeg, érvényes-e a kártyád, megadtad-e az ellenőrző kódot stb). Ha kilépsz az ablakból és visszatérsz weboldalunkra, akkor újra próbálkozhatsz a megrendelés feladásával vagy más fizetési módot is választhatsz.

A kártyainformációk különállóan az OTP Mobil Szolgáltató Kft. által üzemeltetett oldalon kerülnek megadásra, a bankkártya adatokat kizárólag az OTP Mobil Szolgáltató Kft. kaphatja meg. A személyes adataid védelmében a vásárlás alatt és után, arról semmilyen adat nem kerül harmadik fél birtokába. Az általad megadott egyéb vásárlással, szolgáltatással kapcsolatos adatok kizárólag a Sagitario Health Zrt. birtokában maradnak.


Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A ténylegesen átvett és kifizetett termékekről szóló elektronikus számlát a megadott e-mail címre küldjük el a csomag futártól/csomagpontos történő átvételekor.


Hol találom az akciós termékcsomagokat?

Az adott termék oldalán lefelé görgetve az „Akciós Csomagajánlatok” fülre kattintva éred el. Nem minden termék esetén érhetők el csomagajánlatok.


Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi (GLS).


Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kaptam?

Ha sérült vagy nem megfelelő terméket találsz a megrendelésedben, haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 973 3285 telefonszámon, vagy az ugyfelszolgalat@o3w.hu e-mail címen, és igyekszünk minél hamarabb orvosolni a problémát. Az e-mailben kérlek tüntesd fel a megrendelés számát.


Milyen termékek esetében érvényesíthető a garancia?

100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk az Eskimo halolajakra, az Allimax fokhagyma kapszulára, az Allimax Alligin fokhagyma-gyömbér kapszulára és a Mivitotal Plus multivitaminra. A garancia érvényesítésének feltételei a Pénzvisszafizetési Garancia Szabályzatban olvashatók.


Üzletben is megvehetem a termékeket?

Referenciapontjainkon (patikák, bioboltok) webáruház áron megtalálod termékeinket. Országszerte számon patikában megtalálhatóak az Eskimo-3 és Allimax termékeink, de az árak eltérőek lehetnek.


Hogyan tudok véleményt írni?

Az értékelni kívánt termék oldalán lefelé görgetve a „Vélemények” fülön, az „Értékelem a terméket” gombra kattintva tudod megírni véleményedet.


Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?

A weboldal jobb alsó részében találod a hírlevélre feliratkozás blokkot.


Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?

Hírlevélről a hírlevelek végén található leiratkozó linkre kattintva iratkozhatsz le.


Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?

Elérsz minket a +36 20 973 3285 telefonszámon, vagy írhatsz nekünk az ugyfelszolgalat@o3w.hu címre, illetve és mostantól a weboldal jobb alsó sarkában található Messenger ikonra kattintva is tudsz üzenetet küldeni

Keresés